Over Mij


Ik ben zelfstandig ondernemer in de grafische sector als visualiser/grafisch vormgever.Een goede identiteit of uitstraling is tegenwoordig erg belangrijk. U krijgt nooit een tweede kans voor een eerste indruk. Zorg daarom ervoor dat uw bedrijfsuitstraling goed voor elkaar heeft.
Bent u opzoek naar een nieuw logo of huisstijl of de vernieuwing hiervan dan bent u hier aan het juiste adres. Ik ontwerp voordelig, een herkenbaar logo dat bij uw bedrijfsfilosofie past.Met enthousiasme streef ik naar een eindresultaat waar mijn klanten dik tevreden mee is.
U kunt mij benaderen voor onder andere:Huisstijlen (logo, briefpapier, envelop, visitekaart) kan ook los!Advertenties  -  Flyers/posters  -  Folders  -  Uitnodigingen/Trouwkaarten/geboortekaarten  -  Stickers  -  Banners  -  Klein Flash/Photoshop animaties  -  Karakter/mascotte ontwerpen  -  Ik maak ook portret tekeningen  - 
Staat uw wens er niet tussen? Neem gerust contact met mij op met de contactformulier helemaal onderaan van deze blog en ik zorg er voor dat uw wens gerealiseerd zal worden.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Contactformulier

Naam

E-mail *

Bericht *